Hoe wel en niet afvallen


afvallen.hids.nl


Maak startpagina | Voeg toe aan favorieten






Alfabet
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Gesponsorde links
Hoe wel en niet afvallen
1. Wees geduldig
Het overtollige vet kwam er toch ook niet in een paar dagen bij? Dus het zal ook niet in een paar dagen verdwijnen. Ga niet als een gek iedere dag, iedere uur op die weegschaal gaan staan. Na enkele weken te hebben geleefd met een gezond voedingspatroon en meer lichaamsbeweging zullen de resultaten wel zichtbaar zijn. Poseer eens voor die spiegel en vergelijk aan de hand van fotoís met vroeger. Is die vetmassa aan de buik al geminderd? Zoja, dan bent u goed bezig? Neen, dan moet u nog wat geduld uitoefenen, of nog meer bewegen.

2. Geen dieetp*llen
Vergeet die zogenaamde wondermiddeltjes. Ze zullen het vet niet wegtoveren en bovendien zijn ze veel te duur. In het ergste geval hebben ze een negatieve invloed op uw lichaam. Ook hongerdiŽten zullen het metabolisme schaden. Lichaamsbeweging en gezonde voeding zijn de kernfactoren.

3. Lichaamsbeweging
Cardiotraining om op korte termijn vele calorieŽn te verbranden en ondertussen ook krachttraining om op lange termijn vele calorieŽn te verbranden. Door de cardiotraining verhoog je het metabolisme tijdens en ook enkele uren na het sporten. De krachttraining helpt bij het kweken van spieren en verhoogt het basaal metabolisme.

4. Afvallen is een levenslang proces
Neen, het is niet even wat gezonder eten en wat meer lichaamsbeweging en dan hervallen in oude gewoontes. Meer lichaamsbeweging en een ander eetpatroon voor het leven, dat is afslanken. Indien u terug de oude gewoontes aanneemt, dan komen de overtollige kiloís er gewoon weer bij.

5. Doelen
Stel doelstellingen. Bijvoorbeeld: over 2 maanden wil ik een vetpercentage hebben van 20%, binnen 5 maand moet dit 16% zijn. Ook zal ik alles in het werk stellen om deze doelstellingen te realiseren: 3 maal per week een uur gaan lopen en ook 3 maal per week krachttrainen.

6. CalorieŽn
Dat vet is er gekomen doordat het lichaam meer energie te verwerken kraag (een te hoge calorie-inname) dan nodig. Ook werd deze te hoge calorie-inname te weinig verbruikt door sport (calorie-uitgave). Het is dus noodzakelijk om minder calorieŽn te consumeren. Ga wel niet overhaast te werk. Per dag 300 ŗ 400 calorieŽn onder het onderhoud gaan consumeren is echt wel het maximum. We willen namelijk vermijden dat het lichaam in noodtoestand gaat draaien: tragere stofwisseling en rapper alles omzetten in vetmassa.

Afvallen: gezond afvallen is de ťnige manier
Afvallen: afvallen is helemaal niet moeilijk, maar het vraagt wel inspanningen. lees hier waarom diŽten niet werken
http://www.mannen-gezondheid.com/afvallen.html

Afvallen: hoe
Hoe afvallen
http://www.runinfo.nl/afvalplan.htm

Koolhydraten en afvallen: Wel of niet goed in een dieet?
Koolhydraten en afvallen: Wel of niet goed in een dieet?
http://www.afvallen-weblog.nl/item/95

Waarom afvallen - hoe afvallen
Wat, waarom en hoe wil je afvallen? het gaat er uitsluitend om wat jij wilt bereiken met afvallen. geen onrealistisch doel kiezen bij overgewicht.
http://www.gezonderafvallen.nl/page/234/waarom-hoe-afvallen.html

Gerelateerd
  • Nog geen nieuws.

  • Privacybeleid