Blijvend afvallen dmv deze tips


afvallen.hids.nl


Maak startpagina | Voeg toe aan favorieten






Alfabet
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Gesponsorde links
Blijvend afvallen dmv deze tips
Vele personen kampen met overgewicht en bij deze zullen we enkele tips formuleren die zeker zullen helpen bij het afslanken. Ik zou zelf durven stellen dat wanneer men deze regels naleeft, er gegarandeerd gewichtsverlies aan te pas komt. Deze regels impliceren wel dat u een andere mentaliteit moet aannemen ten aanzien van sport en gezonde voeding, maar daar afvallen de prioriteit is, is dat waarschijnlijk geen probleem.

1. Per dag 30 tot 60 minuten sporten in functie van calorieverbranding. Lopen, fietsen, wandelen, Ö Maakt niet uit wat. Gewoon bewegen! Dit is essentieel om calorieŽn en vet te verbranden.
2. Eet per dag minstens 3 gezonde maaltijden. 5 ŗ 6 kleinere maaltijden raden we nog meer aan. Probeer enkele gezonde snacks tussendoor te consumeren om zo een knagend hongergevoel te vermijden.
3. Eet bij iedere maaltijd een portie groenten en/of fruit. Deze vullen de maag en bovendien zitten ze vol vezels en gezonde vitamines.
4. Af en toe eens op de weegschaal staan kan geen kwaad. Laat u echter niet misleiden. Gewicht zegt niets over de spier- en vetmassa verhoudingen. Af en toe eens voor de spiegel staan en vergelijken met vroeger kan ook al wonderen doen.
5. Mensen grijpen vaak naar ongezonde snacks omdat deze te vinden zijn in huis! Koop vanaf vandaag die ongezonde troep niet meer en bijgevolg kunt u dan ook niet meer grijpen naar deze calorierijke voedingsmiddelen.
6. Per dag 30 tot 60 minuten sporten en de rest van de tijd lui in de zetel zitten Ö Zo moet het niet. U moet actief denken en actief handelen. Eens met de fiets naar het werk of te voet naar de bakker is ook lichaamsbeweging.
7. Het lichaam houdt van verassingen. Wissel daarom af en toe eens af qua sporten. Eens fietsen, dan lopen en vervolgens gaan zwemmen is een manier. Het zou wel eens kunnen dat het lichaam zich aanpast aan de sportbewegingen en dan verbrand je minder calorieŽn.
8. Een positief zelfbeeld is belangrijk! U moet afvallen en alleen u kan de grootste last dragen. Stel realistische doelstellingen op en stel alles in het werk van een gezondere levensstijl. Iedereen kan afvallen, ook u!
9. U vetpercentage is met 4% gedaald en u hebt 2 kilogram meer spiermassa? Dat is goed! Beloon uzelf. Een maatje minder qua broek moet nu wel passen Ö Natuurlijk is het niet de bedoeling dat men dan grijpt naar een vettig pak friet.

Afslanken met krachttraining
Afslanken met krachttraining
http://www.slank-en-sterk.nl/

Blijvend afvallen
Op gewicht blijven is werkt eigenlijk net zo als gewicht kwijt raken. de basis is gelijk: gezond en regelmatig eten, controle houden over de porties e
http://www.afvallen-weblog.nl/item/226

OpDieet.nl - blijvend afvallen
OpDieet.nl - blijvend afvallen
http://www.opdieet.nl/gewichtsbehoud.htm

Gerelateerd
  • Nog geen nieuws.

  • Privacybeleid